View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av stiller1spørsml Vis innlegg
skummle saker mann. basically en alpha pille. en måte man ikke kan bli aggresiv på? eller er det alltid en gamble....
Vis hele sitatet...
Alltid en gamble noen ganger kan man være helt ok andre ganger klikke for den minste ting. Jeg datt ut av sofaen to ganger på rad fordi jeg var balle og endte med å kaste laptopen i gulvet og ødelegge den. Har blitt trua med kniv av en kompis og ble oppriktig redd for han og det skjedde helt random...
Xanax og rivotril kan man bli aggressiv på men aldri hørt om noen som blir det av de mildeste benzo som sobril og vival.. Man blir ikke direkte aggressiv men man har ingen impulskontroll så hvis det gir mening å knuse noe så knuser man det men får ikke nødvendigvis høyere puls engang. Kjenner andre som har blitt permanent utestengt fra utested for å fly på dørvakta når dørvakta bare ba han huske på jakka si... Man tenker ikke rasjonelt i det hele tatt derfor pissing i ryggsekker, åpenlys stjæling eller helt sykt skada meldinger og smser rundt til folk man bare vil grave seg ned av og forsvinne for godt når man ser dagen etter..

Sitat av stiller1spørsml Vis innlegg
er det virkelig så fort å blacke ut på benzoer?
Vis hele sitatet...
Ja xanax er veldig fort å blacke på og uten toleranse kommer du sannsynligvis til å blacke av bare 1 xannie og ikke huske hva du har sett på tv, at du spiste opp alt godteriet, at du kanskje sendte en dame du liker en jævlig klein melding osv
Men man gjør mindre skade om man bare sitter hjemme i sofaen i forhold til å gå ut blandt folk eller kommunisere med andre folk men den største faren er at du tar en og en til og en til og en til fordi du ikke husker at du nettopp tok en. Så enten sikre deg mot deg ved å bare ha 2 xanax i hus og legg resten hos en kompis eller gjem resten så godt at du ikke husker hvor.

Sitat av stiller1spørsml Vis innlegg
allerede bestilt xanax til 400 kr
ingenting jeg kan gjøre nå eller? er bestillt.
Vis hele sitatet...
Handler du på dw kan du jo håpe pakka blir stoppa lol

Eller selg de videre til en annen. Alltid en narkis ute på gata som er intr!

Det er syyyykt lett å bli avhengig av så det beste er å ikke prøve det i det hele tatt tbh