View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
nå tok jeg et sånn rør til å ha joint i, en tampong og duck-tape og teipet røret på tampongen slik at hele greia ble ca 15-17 cm lang. tuppen av tampongen vender den veien den skal inn i dåsa, og det er såvidt litt tråd igjen der jeg åpner røret, tråd fra tampongen altså. det er ubehagelig, men den sitter i hvertfall. det er ikke plass til så mye urin i det lille røret, men tror det skal gå greit... første gang jeg jukser på denne måten, er fuckings NERVØS nå....
Vis hele sitatet...
Lykke til med å forklare hvorfor du fikla med understellet under prøvetakningen. En ting er å si at man må skifte tampong, putte en ny inn, dra en gammel ut, og åpne lokket på røret festetfester på lårer. That might work- om de i det hele tatt "lar" deg skifte tampong. Personlig ser jeg for meg at de sier du er nødt til å vente med det. Anyways, korttenkt høres det smart ut å heller feste røret til en tampong du har inni, men da vil de jo se at du hverken putter inn en ny eller kaster en gammel, og da vil de jo skjønne det er noe annet du jukser med.

Forresten de damene jeg kjenner som har gått på pissings har måttet ha med seg vakt inn på toalettet som står å ser på, akuratt som vi gutta må. Fordelen for oss er at vi pisser med ryggen til vakta..