View Single Post
Sitat av Aztalon Vis innlegg
Ja men det var da som pokker å. Jeg har fått hjelp så det holder i flere år nå. Men kan si det at medisiner ikke var det riktige på meg utenom at det gjorde meg enda dårligere. Ja det gjorde meg faktisk psykotisk. Jeg tror i ettertid at jeg ville nok ha klart meg fint uten de medesinene da jeg trengte en fullstendig fungerende hjerne for å bearbeide disse tingene. Du får lese hele tråden fra starten så ser du jeg skriver at keg har vært innlagt med medisiner de siste 2 årene uten noe særlig god prognose. Og jeg brukte de aller beste og nyeste formene for legemiddel. Ærlig talt får man ikke gjøre eller oppleve noe som helst lengre før noen roper psykose å klikker i vinkler å skal ha deg innlagt og medisinert. Dessuten er det nye lover som gjør at man kan gå fritt ute selv med psykose. Blir bare lei åndsvake folk av det her jeg. Dere burde se dere selv iblandt for engangskyld og kanskje finne ut at den eneste som kan gjøre noe med deg selv er kun deg selv og ingen andre. Det høres ikke ut som om mange sv dere vet hva dere skriver og er bare lavmålt dømmende ufornuftige intetsigende stigmatiserende dårer for å si det fint. Dere høres mest ut som noen indoktrinerte kjøtthuer. Ikke kom her ved det søppelet der og all slaskens meninger før du har forstått innholdet. Jævla wannabe profesjonelle idioter.
Vis hele sitatet...
Du la dette ut på et diskusjonsforum, hva forventet du å høre? Selvsagt vil personer stille seg uenige i teksten din og meningene dine. Det er så enkelt at forumet er til for å diskutere eventuelt gi råd om det er etisk/moralsk riktig. Det jeg anbefaler er at du frivillig går til en profesjonell institusjon som kan hjelpe deg, for det kommer tydelig frem at du trenger det. Uavhengig av hva du gjør ønsker jeg deg lykke til.