Tråd: Sexpartnere
View Single Post
Dette ble noe personlig men fuck it, det her er jo så personlig man får det på freak.
Gikk nettopp ut av et forhold på nærmere to år selv, og har vært i mer eller mindre samme båt. Eksen var veldig kjapp på banen med å fortelle at hun hadde hatt en some-20-something antall sexpartnere, noe som var greit for meg og faktisk en bra ting å vite. For min del ble det for mye når det gikk vekk fra antall folk, at noen av de var greie og noen drittsekker, og mer inn på detaljer rundt det hele. Min enkle "løsning" ble å be henne ikke fortelle så detaljert rundt det, fordi jeg har hatt minimalt med sexpartnere selv og følte at jeg ble som en vegg hun kunne snakke med. That's jealousy for ya. Fant ut (mye) senere ut at hun ble voldtatt en gang og sikkert forsøkte å åpne seg rundt det, siden det var tidlig i forholdet og jeg kanskje burde visst det.
Ringvirkningen av å ikke være åpen om dette ble at hun var utro og jeg tok henne på fersken i dette. Vet ikke om det hadde blitt annerledes hvis jeg lot henne åpne seg mer på den fronten, men at det satte en varig støkk at hun ble "silenced" er det ikke tvil om. Og det endte altså i at hun hamla opp med en type som matcher hennes hva skal man kalle det, ONS-ideal.

Vil (som resten) råde deg til å ha en åpen tone med henne, forstå at sjalusi bare lever i hodet ditt og at hun faktisk har levd i 22 år før hun møtte deg. Sosiale gatherings, russetid, fester og i det hele tatt ting som vanlige norske folk går gjennom i ungdommen resulterer fort i en del sex. Hvis hun gir uttrykk for at hun vil ha deg så ikke stress, prøv heller å ta det mindre seriøst og vær glad for at jenta di tydeligvis digger deg. Du kan selvfølgelig være åpen om at det er nytt for deg og du sliter litt med å ta det inn, men du må også la dama di komme på banen hvis hun har behov.

Og skulle det bli for vanskelig å forholde deg til at hun har vært med en del folk før, så er det ikke verre enn å avslutte.