View Single Post
Sitat av MatFot Vis innlegg
Har gått gjennom tråden og notert ned respons.
Teller 21 stk som mer eller mindre har sagt ja, 3 stk som har sagt at det "er god sjanse for å ta turen" eller tilsvarende, og 3 stk på kanskje. I tillegg er det en del som har kommentert som, tja, kanskje muligens tenker å ta turen, uten at de sier det spesifikt. Om jeg leser litt mellom linjene, og bruker litt fantasi, mener jeg. I tillegg så kan det jo tenkes at det dukker opp folk som ikke har skrevet i tråden i det hele tatt?

Vet ikke hvor stort frafall det vanligvis er på slike forumtreff, jeg, men med 21 going, 3 sannsynligvis, 3 kanskje og en liten haug ekstra som kanskje er i tenkeboksen eller som ikke snakker så høyt om svaret .... kanskje man skulle vurdert å reservere et par plasser til?


Opptellingen min:
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Skal:
Celine, moret, Cappy, KjemikalieX, Kjøteren, jabbah, Echuz, Bl4derunner, Snilepisk, Pyromanic, Turbolego, slicer, Appelsinhud, Yoda_Eikenøtt, shining96, mrhodor, Pancamo, electricearth, Quasar, Splifferella, optikom
Meget mulig:
Huztle, Erlnd, Oshugon
Kanskje:
ShabbRanks, Hjelm1, TheStiffmeister
Ekstra:
???
Vis hele sitatet...
Godt poeng det her, kan vel telle opp i mot 25-30 om vi regner med folk utenfra forumet også! Har pratet med Cappy som er en mer erfaren treff-deltaker enn meg, som sier at det ofte er stort frafall. Tenker vi går for 20, og hvis det dukker opp fler finner vi alltids en løsning på det!