View Single Post
Sitat av Manoman Vis innlegg
Noen som vet hvordan man kan få tak i bedøvelsesspray for hals, slik som brukes ved gastroundersøkelser på sykehus?
Vis hele sitatet...
Vil fraråde deg bruk av bedøvelsespray -- ingen varig løsning eller helsemessig lys idé, av grunner som allerede har blitt nevnt.

Når det er sagt, Kondomeriet har et bredt utvalg av sprayer som er ment til bruk på penis for å redusere følsomhet. Ingen er anbefalt til innvortes bruk, men de vil nok bedøve litt mindre enn lidokain, xylokain og andre stoffer tannlegen gir deg for at du ikke skal kjenne det når noen bokstaveligtalt syr og kutter i kjeften din.

Beste er å trene på å kontrollere brekkrefleksen. Som Superspurv sier, er det fult mulig med litt tålmodighet. Hvis du ikke har noen å øve på, kan du bruke en passe stor dildo. Øv litt hver kveld og la systemet bli vant til at du kan overstyre det når du ønsker. Bli en supersuger du også, en guide!

Anbefaler også å ikke nettop ha spist eller drukket for mye før du staker opp spiserøret. Brekkrefleksen er ekstra sensetivt når magen er full.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du prøvd alkohol? Selv har jeg kun sugd **** når jeg har vært drita full. Og da har det gått bra. Eller bare finne de som har kort ****.
(velger å sensurere da jeg er usikker på reglene her)
Vis hele sitatet...
Mener du kukk?

Lem?

Stake?

PEEEENIS?

Det er ikke spesifikke ord for kjønnsorgan og andre kroppsdeler som setter grenser for innlegg.
Her har du reglene, hvis du er nysgjerrig på hva som høver seg.