View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da er er ting skjedd... glemte helt å oppdatere her da dagene har vert litt hektiske heh... Jeg ringte rundt men få kunne gjøre noe. Eneste var kommuneoverlegen som var intr i å snakke med meg, vi hadde en samtale på legekontoret og jeg brettet ut om alt... han kjente til han og rushistorikken, så han snakket med politiet også aksjonerte de hjemme hos han, men gutten var borte fra leiligheten og fikk ikke tak i han. Var flere ganger bortom han selv før det men så svarte han hverken på tlf eller på døra... så var veldig bekymret... var veldig redd han skulle ta ord til handling og var ett helvetes stress da jeg ikke fikk kontakt med han. Hva har du gjort nå og hvor er du? Men da kan jeg komme med en «gladelig» nyhet. Han forsvant iløpet av dagene men dukket opp i nabostedet. Kompis ble pågrepet av politiet med speed og kniv, deretter sendt på sykehus deretter lagt inn på psykiatrisk med tvangsparagraf ettellerannet. Han er nå på sperret avdeling og får medisiner og hjelp. Han ble tatt av politiet i det jeg tror han skulle «fikse opp» med en. Tok seg inn i en bolig og truet noen der inne som jeg skjønte. Han er nå på «lukket» avdeling og får medisiner og hjelp iflg hans mor. Nå har jo politiet telefonen hans og har hatt razzia i leiligheten. Så «håper» de fant de lista og ser alvoret og at han kommer ut når han er mer lik seg gamle selv. ❤️ Takk for alle innspill og vær forsiktige! Plutselig ender vi opp i den fella selv..