Tråd: Rasister
View Single Post
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Man kan grave opp et skjelett og se hvilken hovedrase det tilhører. Afrikaner, Europeer eller Asiat. Disse har betydelige forskjeller i blant annet atferd og IQ. Da er ikke dette ingenting.

Dette er en sannhet som er politisk fortiet og undertrykket idag, fordi venstresiden har hegemoni.
Vis hele sitatet...
Nå kastet jeg opp litt i munnen min.

Andre har svart ting jeg tenker, så skal ikke repetere dem. Men jeg synes alt du sier vitner om en særs usjarmerende holdning til folk, og vet av erfaring fra diskusjoner med personer som deler dine syn, at opphengtheten i etnisitet bunner i frustrasjon og aggresjon, og høyst sannsynlig manglende åpenhet. God bedring, og husk at folk bare er folk, og at "rase" i grunnen ikke er så interessant, men ulike personer kan være det.

Sitat av Schizotyp Vis innlegg
Er ikke fan av rasister, men Polen har blitt double penetrated gjennom historien. Utallige polakker ble drept av både tyskere og russere. Det er uten tvil dette som har gjort foreldrene dine til rasister.

Mitt råd er at du ser gjennom fingrene med dette.
Vis hele sitatet...
Afrikanere har ikke invadert Polen. Det kan ikke stikkes under en stol at dette handler om mer enn historien med de to landene som nevnes.

Religion står fremdeles sterkt i Polen, samt en del tradisjonelle syn på ting. Mange er negative til både abort og homofili, f. eks.

(Omtrent alle polske mennesker jeg har møtt, har vært fine, men dette var jo studenter eller folk som reiser utenlands, og de er kanskje litt over gjennomsnittet åpne).
Sist endret av Navle Loe; 13. august 2020 kl. 21:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.