View Single Post
Sitat av NiFlex Vis innlegg
Hva er det for en tett holdning du har ts?
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig like tett som den holdingen du fremviser her NiFlex.

Sitat av NiFlex Vis innlegg
folk her kommer med råd til deg, og du forklarer hvorfor alle rådene er feil.
Vis hele sitatet...
Ja? Det er normalt å forklare at ting er feil når det er feil, er det ikke?
Pleier du å si at ting blir gjort riktig når det blir gjort feil?

Hvilke råd sikter du til egentlig? Åpne maskinen og rense den?
Som det allerede står flere ganger at jeg har gjort og gjør ofte.

Sitat av NiFlex Vis innlegg
Deretter klager du på at folk kommenterer.
Vis hele sitatet...
Ja, når det de kommenterer er usaklig og ikke har noe som helst med tråden å gjøre så er det lov til å klage på det.
Om du lager en tråd som omhandler biler, så ville det vært litt dumt om noen kom inn i tråden for å snakke om mygg, teltduker og kulepenner, ville det ikke?

Sitat av NiFlex Vis innlegg
Så klager du på pris.
Vis hele sitatet...
Er det ikke lov til å klage på at noe er dyrt?
Er ikke alle som har ræva full av penger som deg, men om du vil, så kan du gjerne sponse reparasjon for meg!

Sitat av NiFlex Vis innlegg
Du klager for faen på absolutt alt.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg gjør faktisk ikke det, men det sier litt om hvor bra du egentlig leser og forstår av det du leser.

Sitat av NiFlex Vis innlegg
1415kr er ingen upris. Folk må tjene penger de også, og det er helt greit på ett såpass gammelt produkt. Er du ikke fornøyd med det, gjør det selv. Veldig enkelt. Pasta koster deg 12kr ink frakt fra eBay. Torx koster deg kanskje 79kr på Biltema.
Vis hele sitatet...
Nei, må folk tjene penger? Det var nytt for meg........
Gammelt og gammelt produkt..
PS4 blir fortsatt masseprodusert og solgt fler og fler konsoller for hvert år som går.
Hadde skjønt det om det var ett produkt som ikke produseres lenger (N64, PS2, XboX og lignende)
Hadde du lest tråden så ville du også forstått at jeg er fullstendig klar over at kjølepasta og torx kan kjøpes billig på nett og at jeg har planer om å gjøre det selv.

Skal du kommentere bare for å slenge dritt så kan du like gjerne drite i å kommentere, så enkelt er det faktisk!