View Single Post
Sitat av Izeeyou Vis innlegg
Hvorfor mener du det skal være en standard med postpakke vs personlig levering?

Og nei, veldig smart å takke nei til 3400,-. Hvis jeg hadde godtatt det budet og tidligere nevnte kjøper hadde bekreftet avtalen, hadde jeg fort stått på andre siden av denne tråden.
Vis hele sitatet...
Jeg mener ikke at det skal være det men at det er det i 99 av 100 avtaler jeg gjør på finn utenfor hjemkommune det er uten tvil. Derfor kan man ta det som en selvfølge når man inkluderer frakt. Jeg hadde gjort som kjøper her å skygget banen, gjerne med gjosting da det alltid er ett motsvar istedet for å bare akspetere.

Det skal også passe å ta i mot pakken. Jeg er ikke interessert i å legge opp hverdagen min til selgers venner som skal til byen. Trondheim er ikke en liten by, så hva var egentlig planen her?

Problemet her er jo bare unødvendig dill frem og tilbake.. Du selger en hønngammel iPhone ikke en 2020 bil. Jeg kjenner disse selgerne som ikke gir seg på harde møkka og heller har ting liggende ute på Finn til annonsen er utgått.

Nå kunne du solgt denne flere ganger for 3400,- istedet sitter du her og jamrer.

Du har også hatt bud på 3700,- og 3600,- pluss frakt men har da altså klart å koke det bort i stedet for å bare akseptere å bli ferdig.

Så nei ikke noe svar på jus her. Dette er oppskriften på å gå glipp av salg.
Sist endret av Dough; 3. mai 2020 kl. 08:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.