View Single Post
Sitat av Sondre Vis innlegg
Jeg ville absolutt vurdert å ta noe medisin mot magen. Ikke hver dag hele tiden. Men en dag imellom så man får litt stabilitet i magen innimellom. Det gjør underverker for dagsformen. Jeg skjønner ikke at folk fraråder mot dette. Alt som kan gjøre seponeringen bedre må jo være bra? Jeg sier ikke at TS skal spise seg opp på magepiller men jeg tok det en gang i blandt når jeg ble sliten av å ha diaré.
Vis hele sitatet...
Nå er det faktisk 3 uker siden seponering, snart 4 faktisk. Det vil si en måned med konstant diare. Uansett hva jeg spiser så kommer det i retur i form av diare etter bare noen sekunder. Helt jævlig. Jeg tok Imodium to ganger, det stoppa opp diareen i en dag men fortsatte dagen etter.
Jeg ser for meg at bruker jeg dette en uke så forskyver jeg bare prosessen. Men jeg vet ikke.... er litt rådvill her. Er drit lei av å ikke ha energi. Hører magen jobbe på spreng 24/7. høres ut som en vaskemaskin inni der. Lurer bare på hvor lenge dette varer... vil liksom ha tilbake livet mitt

Sitat av Mia123 Vis innlegg
Fordi det gjør magen i ubalanse igjen. Når man får diaré er det fordi kroppen prøver å ordne opp selv, og når man forstyrrer den prosessen så er ikke det så bra. Jeg vil heller anbefale å drikke masse og få i seg noe næring enn å ta piller mot diaré.
Vis hele sitatet...
Jeg synes også dette høres logisk ut. Har Imodium liggende,men har valgt og ikke ta de mer. Tror de er med på å forskyve prosessen. Men jeg er jo ingen lege.
Men det virker mest logisk iallfall.

Sitat av Mia123 Vis innlegg
Fordi det gjør magen i ubalanse igjen. Når man får diaré er det fordi kroppen prøver å ordne opp selv, og når man forstyrrer den prosessen så er ikke det så bra. Jeg vil heller anbefale å drikke masse og få i seg noe næring enn å ta piller mot diaré.
Vis hele sitatet...
Noen gode tips til næring? mat som er bra?
Sist endret av Melina88; 18. oktober 2019 kl. 10:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.