View Single Post
Sitat av Melina88 Vis innlegg
Godt å høre erfaringer fra noen som har vært igjennom dette. Så tusen takk for svar!
Snakket med LAR her om dagen, (jeg måtte ringe dem) og svaret derfra var at jeg var hypokonder! For nå etter 3 uker er jeg over abstinensene. Ifølge dem. Derfor jeg følte jeg måtte spørre her- klart man blir redd og fortvilt når man ikke aner hva som skjer i kroppen.. om ting er normalt osv. aldri vært borti dette før.
Så det betyr enormt mye for meg bare å få høre at dette er normalt og innstille meg på at det vil ta tid.

Gikk det bra etter sprekken? kom du deg tilbake igjen? hadde du rus sug konstant etter du gikk av? og var du i lar eller medisinerte du deg selv?
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut som du er heldig med lar senteret du har, eller behandleren din i lar. For de bør vite grunnleggende kunnskap om medisinen de gir ut til folk på daglig basis, og som jo gjør at du kan være dårlig i flere mnd etterpå.

Ja nå står jeg på naltrekson, anbefaler deg å spør om å få prøve det dersom det blir for gale. Jeg hadde et konstant russug etter jeg sluttet på buprenorfin ja, det var der hele tiden selv når de fysiske smertene begynte å avta.

Om du får tak i fastlegen din så forklar problemet for han eller henne. Lar legene har ikke rykte på seg for å være så gode. Men noen steder er de det.

Mot svette spør om å få egazil på resept, det hjelper utrolig mye!
Sist endret av Mia123; 15. oktober 2019 kl. 14:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.