View Single Post
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Off, jeg kjenner meg såå godt igjen i det du beskriver! Det er noe av det verste man kan gå igjennom, folk tenker gjerne heroin er det verste og det er ganske intenst når det står på som verst, men på disse medisinene så er det enda verre for man er dårlig så lang tid etter man har avsluttet medisinen.

Man blir helt tappet for energi og ja jeg vet godt hvordan du har det nå med tankekjør. Jeg klarte meg ikke og gikk på en stor sprekk, men jeg anbefaler deg å skrive i denne perioden. Skriv alt du tenker på og få ut sinnet ditt, for man bygger gjerne opp en del sinne over tid når man er så sliten og syk i flere mnd.

For nei, desverre så går det ikke over med det første. Jeg skulle gjerne fortalt deg at det gjør det, og det er nok veldig individuelt også, men hos meg varte det i flere mnd.
Vis hele sitatet...


Godt å høre erfaringer fra noen som har vært igjennom dette. Så tusen takk for svar!
Snakket med LAR her om dagen, (jeg måtte ringe dem) og svaret derfra var at jeg var hypokonder! For nå etter 3 uker er jeg over abstinensene. Ifølge dem. Derfor jeg følte jeg måtte spørre her- klart man blir redd og fortvilt når man ikke aner hva som skjer i kroppen.. om ting er normalt osv. aldri vært borti dette før.
Så det betyr enormt mye for meg bare å få høre at dette er normalt og innstille meg på at det vil ta tid.

Gikk det bra etter sprekken? kom du deg tilbake igjen? hadde du rus sug konstant etter du gikk av? og var du i lar eller medisinerte du deg selv?