View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ca 2-3 måneder jeg ikke husker en drit av. Var smart å handlet 4000 xanax. Skulle tjene som faen selvfølgelig, bare spise et par av og til. Gikk totalt til helvete. Bodde hjemme hos foreldrene mine enda. Hadde som rutine hver dag når jeg kom hjem fra jobb, så dro jeg til en kompis borti gata. Vi spiste ca 30mg tilsammen, hver eneste dag. Var på jobb hele denne perioden (overraskende nokk uten at verken foreldre eller jobb merka en drit). Når jeg nyktra til hadde jeg plutselig dame og hadde flyttet inn til henne. Har ingen spor av hva jeg har holdt på med på snap eller fb. Absolutt ingenting. Husker ikke hvordan vi ble kjent engang. Hadde angst som faen i flere uker etterpå. Måtte begynne å spørre rundt hva jeg egentli hadde holdt på med.

Har hadd flere episoder i benzorus jeg ikke kan huske. Det værste var når jeg kom hjem fra ferie ifjor og ikke husket hvor jeg hadde stashet alt før jeg dro. Lita leilighet på 65 kvadrat liksom. 3 timer senere fant jeg ca 2k hasj og 150k cash liggende i grillen på verandaen. Å dette var på bakkenivå, så hvem som helst kunne stjålet den. Hyppere og vodka er en brutal kombo ��