View Single Post
Sitat av Qon Vis innlegg
Jeg ville bare droppa det på blotters og delt de i 4, men selvfølgelig så kan du få mer nøyaktig dose ved å blande ut. Kikk rundt på denne nettsiden: https://thethirdwave.co/microdosing-with-lsd/

Mange anbefaler å gjøre det maks 2-3 ganger i uken og gjerne med en eller to dagers mellomrom for å bryte ned toleransen. Men du kan prøve selv og se. Jeg har merket at dag nr 2 går bra, men dager nr 3. merker jeg mindre.

Interessant at denne tråden kom opp igjen nå, for jeg tok nå nettopp en kvart lapp og det er en stund siden sist. Jeg synes det er mer behagelig å ta litt LSD enn å ture hardt, men kanskje det er fordi jeg begynner å bli avhengig av å være edru.
Vis hele sitatet...
Mer nøyaktig dose? ved å dryppe på papir vil noe mest sannsynlig gå til spille ville jeg tro, eller er papiret så absorberende at det trekker til seg alt?

Okey, tenkte hovedsakelig 2 dager i uken, tenker jeg da kommer til å prøve(så godt det kan gjøres) å få testet doser mellom 15-30mcg. Jeg er spent på dette, det er helt nytt for meg. Hadde en tur nå for 3 uker siden, på ca 210 mcg. Utrolig behagelig da jeg alltid har vært oppe i 400++ mcg hver eneste gang.

Sitat av Round Vis innlegg
En relativ enkel måte er å blande det ut med 2000 ml vann (2L). Du har da blandet det 1 til 1, og doseringen er ekstremt enkelt. 10 ml tilsvarer 10 μg. Mer enn nok til over 200 doseringer.

Om du velger å blande så store doser, burde du som du allerede har planlagt å blande med sprit for å unngå bakterievekst. Har selv latt blandinger 40% sprit 60% vann stått over flere måneder uten problemer. Merket at det ble svakere mot slutten, men dette er nok trolig på grunn av måten det ble oppbevart. Tilstreb etter å lagre det lufttett, kaldt og mørkt.

Vær obs på at konsentrasjonen du har har nødvendigvis ikke stemmer. Start med liten dose, 4-5μg og gå sakte oppover. Husk, du skal ikke "minidosere", men mikrodosere. En perfekt dose vil være så liten at du ikke merker de direkte effektene.


Toleransen bygger man opp umiddelbart, men siden du tar en så lav dose er det mulig å gjøre det flere dager etter hverandre. Dog ikke anbefalt som allerede nevnt tidligere i tråden. Personlig vil jeg anbefale å vente 1-2 dager minimum. Eksempelvis Mandag,Tirsdag,Onsdag,Torsdag,Fredag
Vis hele sitatet...
Men hvorfor vann? Leser overalt at sprit er å foretrekke. Jeg tenker også å få det så konsentrert som mulig, for å gjøre det lett å håndtere, ta med seg på skolen/jobb osv.

Kanskje jeg bare starter med 1mg først da, siden det alene holder til ca 40 doseringer. Så slipper jeg bekymre meg for at noe "spoiler"

delysid har halveringstid på 175 minutter så dvs 175x5=875 minutter= 14,5 timer før det det er ute totalt(?) Eller er det ikke så enkelt?
Sist endret av Ellipsis; 31. august 2017 kl. 09:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.