View Single Post
Sitat av Qon Vis innlegg
Ja, men da må du samtidig jobbe med å face problemene og akseptere virkeligheten. Hvis du ikke klarer det så tror jeg depresjonen kan bli verre. Jeg tror det er sjeldent lurt å ta LSD for å flykte fra virkeligheten. Du må ha et forhold til deg selv, livet ditt, følelsene dine, kroppen din, fremtiden, fortiden og andre mennesker. Hvis ikke så innser du hva du mangler og hvor mye jobb du har foran deg. Tror jeg... alle er forskjellig.

Takk for gode svar. Har kommet et godt stykke på vei med å face problemene mine og føler jeg nå har en bedre "oppskrift" på og komme meg vidre enn jeg har hatt tidligere. Mye mer oppmerksom på det meste egentlig. Og forandret livsstilen til det bedre med tanke på mat osv.
Men er en lang prosess, og ikke alltid lett og være tålmodig.
Det og flykte fra virkeligheten er nok det jeg er mest redd for pga at jeg endte opp med og gjøre det med weed. endte opp med og røyke alt for ofte, og ikke å "klare" og bare gjøre det en gang iblant.

Kun effekt den dagen/de timene. Det går over, men du kan leve videre på det akkurat som du kan med alt annet.

Det er litt som å pule en digg jente. Orgasmen tar slutt, men du fortsetter å smile. Selv om du "lander" helt fra microdosen så kan du sitte igjen med en veldig sterk good vibe som du kan flowe på så lenge du klarer. Det er individuelt hvor mye du klarer å ta vare på gode minner og la de styre humøret ditt.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke vært flink til det men blir bedre og bedre føler jeg.
Tror man kan øve seg og bli bedre på å flyte på den gode følelsen.
Med være mer oppmerksom og takknemlig.

Skal lese meg mer opp og sannsynligvis prøve det litt frem i tid