View Single Post
Sitat av reklame Vis innlegg
Tvert i mot.../
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri sagt at ikke diktatorer har tatt for seg i midtøsten. Det forandrer ikke det faktum at landene har hatt store økonomiske ressurser.
At disse har blitt forsømt på det groveste skal ikke vi stå til ansvar for.

Angående muslimers syn på homofile, kvinner og andre religiøse er det de selv som hevder de innehar disse meningene. Denne rapporten tar for seg 100 000 britiske muslimer. Et representativt utvalg som viser tydelig at:

-52℅ av britiske muslimer mener homoseksualitet bør være forbudt ved lov (sharia)

-Nesten halvparten av disse mener homofile/lesbiske ikke bør få oppdra sine egne barn

-Nesten en tredjedel mener polygami bør legaliseres. Av de mellom 18-24 år mener 35℅ at flerkoneri bør legaliseres hva viser dette? Jo, dessverre viser det tydelig at den yngre garde innehar minst like kvinnefiendtelige verdier som sine fedre

-5℅ av britene mener kvinnene alltid skal være mannen underlegen, 40℅ av muslimene mener det samme.

At jødedommen kan linkes opp mot fred har jeg aldri hevdet. At den kan linkes opp mot en latterlig stor del av verdens store gjennombrudd; spesielt mtp. den lille gruppen de utgjør, er det jeg hevder. Det finnes flere nobelpriser enn fredsprisen vettu. Einstein, Feynman, Bethe for er et knippe av noen av vinnerne av disse.

Hva du mener med "land for hvite" vet jeg ikke.

At land hvor majoriteten av befolkningen er og har vært hvite minimum, si, de siste 150 åra, er påfallende representative over land som igjen og igjen kåres til de beste å bo i (Norge, Tyskland, Sveits, Danmark, Østerrike etc.) er jo ikke akkurat en hemmelighet.

Jeg vet jo også at det finnes både intellektuelle og snille muslimer fra midtøsten. Men dette er så selvsagt at man burde få slippe å måtte poengtere det hver gang man ytrer at det er å gå for langt å fjerne grisetegninger fra barneavdelingen på sykehusene. Eller at kvinner bør være selvstendige. Eller at kjønnslemlestelse ikke er greit.
Husk, det er ikke jeg som sier at de sier..
Sist endret av stranger; 7. februar 2017 kl. 17:43.