View Single Post
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Min erfaring med min Samsung Galaxy Note, kjøpt til 4400 kr, 2600kr billigere enn en ny iPhone med nesten like mye lagringsplass, er 2-3 forcecloses på et år, null ustabilitet what-so-ever og telefonen har selvforskyldt kræsjet en eneste gang...

For å skru på Bluetooth/Wifi/3G/Lydløs/Synkronisering drar man ned statusbaren og trykker på knappen. Tar maks 2 sekunder, og funker hver gang. Batteritiden med forholdsvis heftig bruk (2-3 timer skjermbruk daglig) er vanligvis fra jeg står opp til jeg legger meg dagen etter.

Har forresten fått 5-6 oppdateringer siden jeg kjøpte telefonen i April, og får 4.1 iløpet av desember.

Ingenting å klage på med Samsung ihvertfall, men jeg forstår selvsagt at du ikke liker Android, hvis du prøvde en Huawei Jalla-3000 som kostet deg rundt tusenlappen.
Vis hele sitatet...
Hadde en htc Desire S, MINST 3 oppdateringer i uken var vanlig, også kommer det oppdateringer til aps i tilleg til dette (virket som samtlige av apsene mine fikk 2-3 oppdateringer HVER dag)

Wifi fungerte forsåvidt, men 3g nettet krevde omstart annahver dag, da det rett og slett kuttet ut.

2-3t skjermbruk mye? jeg har rundt 4t tale OG 3-4t skjermbruk hver dag, og jeg synets ikke dette er spesielt mye bruk.

Swipedown menyen er faktisk en ting jeg savner på ios, så cudos til gutta som la ut en slik løsning på cydia til iphone for mange herrens år siden

sytemcrash var også vanlig på telefonen min, prøvde å formatere den flere ganger i håp om at den skulle bli mer stabil..


jeg vil i hvertfall ikke tilbake..
Sist endret av Frufsa; 11. desember 2012 kl. 20:18.