View Single Post
Jeg vet dette kanskje er å banne i kirka, men personlig synes jeg ikke det er fett å trippe i skogen i det hele tatt, i hvert fall ikke på de klassiske psykedelikaene. Gi meg heller et hus med sofa, eventuelt seng og en PC som kan spille musikk any Day fremfor å måtte støte på en eller annen turgåer som ikke gjør ei flue fortred isolert sett, men som i min tilstand skaper nok noia. Dessuten, når jeg tripper liker jeg å ha det chill rundt meg og lukten av bark gir meg ikke den chillefølelsen. Paradoksalt nok vil jeg gjerne teste å trippe ved havet en gang, det tror jeg hadde vært det absolutte for meg, med bading og alt! Fortrinnsvis på kvelden/natta!

Når det kommer til settingen din Kamelia så vil jeg fraråde deg fra å trippe med a mor i huset. Og å drepe en trip som du gjør tar faktisk bort mye av hensikten med tripping, som mange allerede har gjentatt. Min erfaring er at mange man møter IRL har en tendens til ikke ville innse at psykedelika, 2CB inkludert ikke bare skal føre med seg fun and games. Mye av hensikten med psykedelika er å vise deg ditt indre mørke, med den visshet om at det for de aller fleste går bra. Det er en misoppfatning at alt bare skal være blåbær hele tida, og selvom bad trips ikke er noe en skal kødde med, da det for noen kan forårsake traumer og psykiske lidelser i etterkant er det faktisk veldig viktig å understreke at psykedelika ikke bare er lek. Det er når du kombinerer lek og blodig alvor du får de beste tripsa i min bok! Å game tror jeg da ikke skal være noe problem, skal sies at jeg i min snart niårige psykedelikaqariere aldri har testa det ut men på nedturen tror jeg det i alle fall hadde vært gøy å ta en runde Mortal Kombat eller noe i hvert fall en 5-minutters. Har ikke hatt konsoller tilgjengelig når jeg har trippa men men jeg synes absolutt at man skal kunne unne seg litt moro også, etter at du har gått gjennom en opplevelse som tripping tross alt er. Men hva vet jeg, jeg har aldri prøvd å spille mens jeg tripper så kanskje det er noe i det disse ovenfor sier?