View Single Post
Føler med deg TS, har fundert mye på akkurat det her de siste 3 årene. Rus var høydepunktet mitt i noen år + det å være sosial, dra på fest, prate osv. Fikk dessverre en skikkelig bad trip i 2018 som fremdeles preger rus bruket mitt så har endt opp med å være mye mer edru etter det.

Etter det, så har jeg ikke klart å innstille meg tilbake til mer "normale" hobbyer. Er ufør så blir mye dødtid. Var egentlig helt greit i starten, var bare deilig å gjøre akkurat som jeg ønsket. Men kjenner at jeg bare føler meg mer og mer ubrukelig med tiden. Blir ikke helt det samme å spille, se på film / serie, ruse seg, osv, når det er alt man gjør. All play but no work.

Tror at jeg kunne tatt mye bedre utnytte av all tiden jeg har egentlig og blitt mere glad. Man kan dra til utlandet når man ønsker, man kan gå turer overalt, man kan utforske Norge, plukke opp hobbyer, henge med venner, være med familie, engasjere seg i frivillig arbeid, dra på kurs, osv. Har man jobb så er man definitivt mer låst til det, men går man uten jobb, skole og har en form for inntekt, så er det utrolig mange muligheter som ikke koster skjorta.

Lykke til, TS!
Sist endret av Raging Vlad; 8. januar 2020 kl. 23:07.