View Single Post
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Men jeg tenker som så at om jeg ikke skal sitte som 80åring og angre på alt jeg ikke fikk gjort i 20 årene, bør jeg bruke dagene på å gjøre de tingene. Men hva kan egentlig en 21åring gjøre som ikke en på 80 kan? I alle fall ikke film og gåturer.
Vis hele sitatet...
80 åringer bruker dagene til apoteket og hjem, også for å dope seg ned på medisiner. Kan garrantere deg, hvis du fortsette i rus så lever du nesten som en 80 åring

"normale" folk bruker dagene noe slikt:
  1. Stå opp kl 0700
  2. Vekke ungene å gjøre dem klar til skolen
  3. Kjøre dem til skolen, også seg selv på jobb
  4. Dra hjem og lage mat, slappe av.
  5. Bruke 1 time kanskje på hobby
  6. Husarbeid ish
  7. Sove

Dem sett seg selv i en zombie modus gjennom ukedagene for å gjøre helge rutiner. Dem har også en quota i hodet, sommerferien skal jeg leve livet mitt i 3 - 4 uker. Men i realiteten befinner dem seg enten i en overbooked fly til Gran Canaria, eller i en Ford roadtrip til Sverige. Ferien kan ikke være dyrt, fordi dem har mellom 8000 - 15.000,- pr mnd i huslån, også andre utgifter.

For og være ærlig har "normale" folk like bra liv som en rusmisbruker, dem lever i en zombie tilstand, også vier dem hele livet til det perfekte hvite huset sitt med hollywood happy family.

Når dem blir 80+ i årene, tenker dem ofte på ting dem ikke gjorde, akkurat som en rusmisbruker (bare rusmisbrukere ofte ikke blir 80 år)
Sist endret av Mentaltsvak101; 8. januar 2020 kl. 19:34.