View Single Post
"Åja, syntes du det er greit å piske folk offentlig?" "Hva med halshugging?" "Åja du er for døds-straff for homofili og å tegne en profet?"" Jaja, nei altså vi driter i det vi". "Vennligst berik oss med den fine kulturen der"! "Vi er så snille att vi ser gjennom fingrene på det der." Sharia? "Hmm høres spennende ut"

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Du kan vel ikke så mye om Syria, gjør du vel? Det er jo sånn der dumt vrøvl som gjør at de oppsto i første omgang. Hvorfor oppføre seg når du blir møtt av folk som deg?

Hvis du hadde sagt de tingene om meg, hadde det ikke vært en sjans i havet om at jeg hadde gjort noe for å forbedre ditt syn, du er jo sånn bunnslam som dømmer alle uten å egentlig vite hva som er hva.

Det er sånne som DEG som gjør at vi har et problem med terrorisme, ikke terroristene sjøl.


Skulle bare ønske terrorisme var litt mer presis, så hadde vi jo fått renska opp i vår egen bakgård

(
Vis hele sitatet...
Wow! Har jeg forresten nevnt Syria spesifikt?

Her ser vi den tolerante venstre i sitt ess! Jeg er bunnslam. Og skulle helst vært rydda unna veien med litt mere "presis" terror.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
.

Skulle bare ønske terrorisme var litt mer presis, så hadde vi jo fått renska opp i vår egen bakgård

)
Vis hele sitatet...
Litt av en ting å ønske mister!
Sist endret av A-tillah; 22. april 2017 kl. 11:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.