View Single Post
Sitat av etse Vis innlegg

Men det kan også være vi har forskjellige definisjoner av "innført i Norge". Med innført, tenker jeg her på at man gjør dette lovlig og legger til rette for at sharia-domstoler kan eksisterer. Jeg anser ikke en sharia-domstol som finnes i en subkultur i Norge som innføring av sharia i Norge når den er ulovelig. Samtidig mener jeg selvfølgelig ikke at det at slike eksisterer er urpoblematisk. De er ulovelige, og man må selvfølgelig prøve å sørge for at folk følger norsk lov.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke du helt forstår sharia.
Vi vantro må nemlig underkaste oss muslimene ved sharia.
Vi kan ikke ha finere bil eller hus, vi har automatisk mindre ære, vi møter også dødsstraff pr lynshing ved beskyldninger om fornærmelser.

Når muslimene, støttet av idiotiske norske, får sitt sharia, så må kongen enten flytte eller bli muslim.
Ikkemuslimer forbys og bo i finere hus enn muslimer.

Jeg regner med at troen på et "shariaparadis" vedlikeholder troen hos muslimer.
Islam har et håpløst utgangspunkt som baserer seg på en mann som påstod at han hadde flydd til gud på et bevinget muldyr med kvinneansikt.
Dette er lett og forstå ikke er sant.

Men for muslimer blir det nok vanskelig å forlate drømmen om å kunne dominere ikkemuslimer og overta hus og eiendom.

http://www.sharia.no/

Hvis du ikke er muslim, gis følgende tillatelser i en overgangsfase: Du skal ikke utøve din religion der du kan sees av muslimer. Hvis du gjør det, vil du bli pisket og fengslet. Hvis du blir tatt i å forsøke å konvertere en muslim til din tro, vil du bli henrettet.
Om du ikke kan følge islam, må du flytte til et annet land.

Sang er forbudt.
Dans er forbudt.
Kortspill, sjakk, hasardspill og drageflyging er forbudt.
Å skrive bøker, se film og male bilder er forbudt.
Hvis du holder parakitter, vil du bli pisket. Fuglene dine vil bli drept.

Litt av en gud denne allah, parakittforbud.