View Single Post
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Ja, men tingen er nå slik at politimannen du snakket med er jo tross alt en mennneske han også. Kanskje han var oppriktig interessert, av egen selvnytelse eller interesse, i om du hadde en bruker på freak? Alle grunner er vel like god som noen annen.

Alt som er ledetråder eller informasjon som leder til oppklaring i saker er neppe ting som må være sant. Det er jo en pågående etterforskning så all informasjon som kan være tilgjengelig under lovlydige omstendigheter er positivt for deres egen del. Uavhengig om det er informasjon som kan brukes til domfelling. Du vil neppe få noe svar på hvorfor han spurte deg nøyaktig det spørsmålet.

Nå jobber jeg riktignok ikke for politiet, men når en server eller system krasjer eller noe annet uforutsett skulle skje så går jeg som regel rett inn i innhenting av informasjon og kartlegging. Der noe av det viktigste jeg gjør for å løse en sak. Jeg ser ikke noen grunn til at politiet skulle gjøre noe annet, de heller!
Vis hele sitatet...
Det er en mulighet det, selvfølgelig. Dog måten han spurte etter det om, virket ikke veldig vennlig i mine ører. Det var endel ting som jeg utelukket i tråden også, men uansett så betyr ikke det så veldig mye for meg nå.

Vil takke alle sammen for svar, spesielt nFF crewet som steppet inn og rettet hva de andre skrev. Dette gjorde meg mer sikker på svarene og informasjonen jeg har fått, så nå kan jeg puste uuuuuut

Men er fortsatt nysjerrig på dette med oppførselen til politiet, er det ingen som har vært borti noe lignende? Hvis du har eller vet om kan du ikke skrive et innleg, PM meg eller linke til en tråd