View Single Post
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Ja, men tingen er nå slik at politimannen du snakket med er jo tross alt en mennneske han også. Kanskje han var oppriktig interessert, av egen selvnytelse eller interesse, i om du hadde en bruker på freak? Alle grunner er vel like god som noen annen.

Alt som er ledetråder eller informasjon som leder til oppklaring i saker er neppe ting som må være sant. Det er jo en pågående etterforskning så all informasjon som kan være tilgjengelig under lovlydige omstendigheter er positivt for deres egen del. Uavhengig om det er informasjon som kan brukes til domfelling. Du vil neppe få noe svar på hvorfor han spurte deg nøyaktig det spørsmålet.

Nå jobber jeg riktignok ikke for politiet, men når en server eller system krasjer eller noe annet uforutsett skulle skje så går jeg som regel rett inn i innhenting av informasjon og kartlegging. Der noe av det viktigste jeg gjør for å løse en sak. Jeg ser ikke noen grunn til at politiet skulle gjøre noe annet, de heller!
Sist endret av m0b; 15. november 2014 kl. 02:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.