View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av SveinParty Vis innlegg
se her ja! nå har jeg en del å sette meg inn i hehe

Her har jeg zoomet inn på der problemet mest sannsynelig ligger. Og markert for dere hva jeg tror er gåent. Releet klikker og dioden lyser.



Hva tenker dere? bare måle at ohm verdien er riktig på alle motstandene jeg har markert?
Vis hele sitatet...
For det første. Kvifor antar du at feilen ligg der? Ein kjapp førstetest ut frå skjemaet er jo å sjekke om du har stereolyd i headsetutgangen. Har du det, så kan effektleddet vere problemet. Har du ikkje det er neppe effektledded problemet.

For det andre. Resistorer tåler væske. Resistorer tåler det meste, untatt for høg effekt.

For det tredje så er standardmetoden for å feilsøke slikt, om ein ikkje ser synlige merker, sende inn eit signal med funksjonsgenerator, og sjå etter signalet ein høveleg plass midt på. Då har ein halvert delen av skjemaet som kan ha feil. Deretter repeterer ein prosessen inntil ein har komponent eller delkrets som er feil på. For å sjå etter signalet bruker du oscilloskop. Multimeter er ubrukelig, det er kun oscilloskop som funker. Men til gjengjeld held det med eit relativt billig scope ettersom bandbreidda er liten.