View Single Post
Ok- forstår. No disrespect! At diazepam er sterkere enn rivotril er bare tull. Rivotril og xanor er vel det verste/sterkeste av benzodiazepiner som finnes (ihvertfall i Norge). Forstår at sobrilen ikke hjelper så veldig - men IKKE ha fokus på at du skal trappe ned på de. Når du er blitt frisk fra rivotrilen blir det å gå av sobril en lek i forhold - nesten uansett hvilken dosering du tar av sobril nå mens du er syk.

Ja - jeg ble helt frisk etter en drøy mnd med et helvete. Kanskje friskere enn jeg var før det hele startet også. Man blir beintøff psykisk etter en sånn detox og kan love deg at du kommer sterkere ut av dette enn du var før du begynte. Laget en tråd om det her inne - derav nicket mitt. Klikk deg inn på profilen min så kan du lese historien min fra start mens jeg har updates til jeg ble frisk (typ som tråden her).

Hvis du er 5 mnd clean nå så vil jeg tro det værste er over. Spesielt hvis du allerede hadde trappet ned mye frem til du sluttet. Trodde du hadde tatt 6mg/døgnet i 12 år - my bad. Da hadde situasjonen vært noe helt annet.. Skal likevel sies at jeg har 0 erfaring med rivotril. Styrken på medisinen og halveringstiden på 72 timer har alltid holdt meg unna.

Det spesielle med det hele er at jeg ikke følte at xanoren virket da jeg tok de. Følte bare det var "chill" og gjorde hverdagen litt mer interessant.. Sobrilen hadde mye bedre effekt på meg angstmessig - og de hadde jeg absolutt ingen problem av å gå cold turkey på heller. Dessverre for min del var det ingen "online-apotek" som solgte sobril da de er for svake. Rivotril, xanor og heroin er/var likevel lett tilgjengelig.. Dum som jeg var trodde jeg xanor og sobril var typ det samme. Det ironiske er som sagt at sobril er en bedre medisin for meg enn det xanor noen gang var. Men sobril må man ha resept på - xanor kan man få i posten på 24 timer.

Edit: Nei- jeg tar ikke xanor lengre. Aldri. Får angst bare av å tenke på de. Skulle ønske jeg hadde hatt resept på sobril. Kjenner en lege irl som har gitt meg noen resepter på 15mg sobril, men de varer ikke i så lang tid og har ikke lyst å spørre om flere da dette ikke er fastlegen min. Bor utenlands for studier og har planlagt et legebesøk for håpet er å få resept. Men er redd for at jeg ikke blir tatt seriøst - tross at jeg har slitt med til tider ganske alvorlig depresjon i 10 år som i de siste par årene har utviklet seg til mild/moderat angst.. Jeg studerer et relativt langt studie innen helsefag. Likevel er jeg redd for å ikke bli tatt seriøst ved et eventuelt legebesøk..
Sist endret av dumbmothrfckr; 23. januar 2017 kl. 13:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.