View Single Post
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Det burde være en kjent sak for de fleste som har kontakter
i "hasjverdenen" at man med de rette forbindelsene kan få
kjøpt informasjon fra kilder i politiet, bl.a. lister over hvilke
kjente smuglere/langere som er under oppsikt, og hvilke som
ikke er det.

Om det viser seg at Jensen har hatt fingrene i kaka til Cappelen
vil det ikke forundre meg det minste.

Men det forundrer meg litt at de ikke har kastet alle disse
gamle telefonene på sjøen.
Vis hele sitatet...
Så du sier at det er korrupte Politifolk som tar betaling for å lekke informasjon?
Eller er det informasjon som utdeles begge veier?


Sitat av Eager Igor Vis innlegg
Disse gamle mobiltelefonene og SIM-kortene de fant hos Jensen er antakelig av den gode, gamle typen kontantkort man overhode ikke trengte å regge på faktiske navn eller personnummer.
Samtidig hører vi at Cappelen har bodd hjemme hos han i en periode.
Enn om kjeltringen har tenkt langsiktig og gjemt unna X antall anonyme SIM-kort hjemme hos Jensen, med komprimerende tekster og kommunikasjon han selv har skrevet meldinger til og fra sine egne telefoner?? Dermed kunne han ettertid tipset Spesialenheten om hvor de kanskje kunne finne dem - og skape et falskt og feilaktig inntrykk av at Jensen har sagt og skrevet komprimmerende ting som overhode ikke stemmer!!
Vis hele sitatet...
Absolutt en mulighet! Men de har jo funnet fingeravtrykk av Cappelen på kvitteringen for badet. Regner med at de har tatt fingeravtrykk av telefonene også. Hvis de har Cappelens fingeravtrykk på telefonene så kan isåfall det du sier være sannsynlig. Men da tipper jeg at det hadde kommet frem i media, ettersom andre opplysninger har dukket opp ang fingeravtrykk.

Er de fulle av Jensens avtrykk så er det vel ingen grunn til å betvile at det er han som har brukt de. Men det vet vi jo ikke noe om...

De har bla funnet fingeravtrykkene til flere kriminelle på pengene Jensen hadde i garasjeveggen. Lurer fælt på om fingeravtrykkene til Cappelen også er der, hvis ikke vil det være litt rart, om det er han som har gitt pengene til Jensen...


http://www.vg.no/nyheter/innenriks/r...er/a/23881212/

Hvor får egentlig media opplysninger fra? Er det fra spesialenheten?
Sist endret av Spaceman; 10. januar 2017 kl. 18:01.