View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Jeg skjønner det er noe dritt når det blir bytte av behandler. Og det tar litt tid å bli trygg på et nytt menneske. Vært der selv, et par ganger. Men, stå i det. Den innsatsen du nå legger ned i din helse og din fremtid har du alt å vinne på. Ja det kan bli vanskelig å starte på scratch med ny behandler, men forsøk å få åpnet opp litt hver gang. Ingen forventer at du skal ha en ferdig løsning i møte med ny behandler, da hadde du ikke gått i behandling. Forsøk å tenke på greier som kan motivere deg til å åpne opp. Om du klarer å dele i neste time så skal du......en liten klapp på skulder'n til deg selv for den jobben du har gjort. [...]
Vis hele sitatet...
Jeg får se om jeg kan komme meg over kneika når det gjelder åpenhet. Akkurat nå virker det som om ingenting nytter, men jeg får håpe jeg kan se tilbake på denne tiden om et års tid og tenke på hvor feil jeg tok. Har jo opplevd det før.

Sitat av TylerDurden4 Vis innlegg
Ikke alle som passer er kjedelig A4 liv dessverre. Derfor man må ha borgerlønn slik at folk kan få puste litt mer ut og gjøre mer av det man vil. Selvsagt vil noen bare sitte å ruse seg i sofaen dagen lang men folk flest blir lei dette etter en stund og følger sine hobbier interesser ang teknologi og alt annnet.
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen problemer med et A4-liv, sliter bare med å komme meg dit. Tvert imot fungerer det ekstremt dårlig for meg i lengden å kjøre eget løp med hobbier og interesser. Da ender jeg opp der jeg er nå.