View Single Post
Sitat av XxErrorxX Vis innlegg
kanskje du først bør sette deg ned å tenke over hvorfor du ser på deg selv som narkoman?

Er du så avhening at du ikke greier å stoppe?
Ser du på det hele som et problem? i såfall så er det litt teit å lage en blogg for å få sympati..
Får du noe ut av å ruse deg? blir du mer effektiv? løser du problemer på en bedre måte ? blir du mer kreativ ? tenker du på en annen måte? etc ..

Først finn ut hvorfor du gjør det.. og så ser du på hvor mye som er positivt og hvor mye som er negativt og så kan du bestemme deg om du skal forsette med planene dine eller skrinlegge alt ..
Vis hele sitatet...
Viss du bare hadde lest litt lenger opp... Tror vel ikke at det finns særlig mange personer som ønsker å ha et problem med disse substansene. Såklart er målet å gi seg.

Sympati biten som du nevner har jeg faktisk ikke reflektert over, da intensjonen egentlig var å vise fremmede som ikke har noe relasjon til lignende hvordan en sånn situasjon er.

Sitat av NIDAROLS Vis innlegg
Personlig så vipper jeg mellom bruk og misbruk når det kommer til amf. Et spørsmål jeg nesten daglig stiller meg selv uten noe svar er "hvorfor". I mitt tilfelle så har jeg hatt en stabil og trygg oppvekst med støttende foreldre og venner, så hvorfor i faen driver jeg å ruser meg på harde greier da? Hva er det jeg prøver å eventuelt rømme fra? Ønsker at du kan skrive litt rundt dette, om du rømmer fra noe og hvorfor.
Vis hele sitatet...
Interessant forslag, og kjenner meg igjen i en del av det du nevner. Skal prøve å få dekket litt om situasjonen ganske snart, men nå er det sovetid

Er også på vei opp en nettside som nesten er ferdig, med en diskusjons del integrert så muligheten for å spørre og kanskje skrive noe fornuftig er mulig for andre også. Selvfølgelig bare rusrelaterte saker.
Sist endret av UngNarkoman; 18. oktober 2020 kl. 04:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.