View Single Post
Sitat av Harek Vis innlegg
De temaene er ikke unike og siden blogger kom har det vært masse blogger med de temaene. Det er emner som bare er av interesse for subgrupper og en veldig liten prosent av befolkningen og det er ikke realistisk å tro at du får en kjent blogg og inntekter på det som gjør promoteringsutgiftene verdt det. Hvis du allikevel skulle fått en kjent blogg så må du være i stand til både mye telefoner og videomøter med sponsorer og partnere som du er avhengig av for å tjene penger.
Skriving er bra uansett så drit i hva jeg sier om popularitet og inntekt og lag deg en blogg om du føler det hjelper deg og er nyttig for din psykiske helse eller gir mening for deg!

WordPress er mest allsidige platform med tanke på utforming men da må du stå for all promo og trafikk selv. Bruker du platformer som blogg.no, miniblogg.no og nouw så vil nye innlegg fra bloggen din havne på forsiden der så du får generert noen klikk fra platformens andre brukere og kan lage avtaler om å reklamere for de hvis de reklamerer for deg osv.

Her er relevant link https://wpologi.no/hvilken-bloggplat...best-oversikt/
Vis hele sitatet...
Jeg hører deg. Og det psykiske er noe jeg jobber aktivt med hele tiden.
Men hva mener du med at jeg må stå for all promoteringen selv?

Er det virkelig så stor forskjell på wordpress og f.eks. Blogg.no?
På hvilke måter de forskjellige? Og hvorfor anbefaler folk flest wordpress fremfor de andre da? Er det noen fordeler eller annet med wordpress som overskygger promoteringsfordelene til de andre? Blir litt forvirret her nå.

Er ikke ute å bli Norges mest populære. Men heller ha noen tusen og til slutt over 10.000 visitters. Mest så de skal lese det jeg skriver og jeg på den måten kan være årsaken til at det f.eks. Startes en rekke demonstrasjoner i Oslo. Dette er mest politikk for meg.

Har også som mål å bli kontaktet av den lokale avisen og bli kontaktet av VG fordi de kanskje vil ha en kommmentar fra meg ang. Det jeg har skrevet, og at noe av det jeg skriver blir et diskusjonstema i tv-shows og i media generelt.

Dette er hva jeg mest vil oppnå. Og så er penger mest et pluss. Samme med firmaer som kontakter meg med ønske om at jeg skal promotere de mot enten penger eller å beholde produktet de ønsker å promotere.

Tips til noen gode steder å promotere/reklamere for bloggen slik at man får flere besøkere? Jeg er villig til å betale, selvfølgelig. Faktisk så mye som 1000 i måneden, noen ganger også 2, 3 og 4000.

Jeg har et ganske lite nettverk rundt meg. Så hvordan burde ieg starte for å få de første besøkende?

Noen gode grupper på facebppk å anbefale mtp. Promoteringer.
Dette med å annonsere er noe helt nytt for meg. Så det er nok der jeg vil trenge mest hjelp.
Sist endret av Defending; 17. oktober 2020 kl. 15:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.