View Single Post
Sitat av Taert Vis innlegg
Har du tenkt å stå frem med fullt navn, bilde og gå 100% inn for fotballfrue-varianten?

Eller tenker du kanskje at et par rapporter på erowid.org er nok?
Vis hele sitatet...
Jeg tenker å stå frem med fullt navn, bilde og slikt, ja. Alle opplysninger som man utgir på. f.eks. Facebook. Så jeg har ikke tenkt å gi ut adresse, selvfølgelig.

Telefonnummer vil jeg kanskje gi ut i noen tilfeller. Men ikke generelt sånn for alle til å se.

Sitat av Pruttnisse Vis innlegg
Denne tror jeg har større sannsynlighet for å fange et publikum enn skriftlig blogg, nå for tiden.

Med Kdenlive og en ok mikrofon kan du starte med å lage små videoer,
link in bio - f.eks. til bloggen din.

Trenger ikke en gang kamera om du er kreativ på måten du redigerer.

Mange eksempler på kanaler som er sånn:
her er ett som er (veldig) anderles enn ditt tema, men som er også er "dokumentarisk" i natur
Vis hele sitatet...

Dessverre ikke aktuelt når du har både Sterk Sosial Angst, Aspergers og en hel del andre angst-diagnoser. Klarer ikke engang snakke i telefonen jeg. Drar heller til Oslo 400 km unna for å snakke med noen face to face enn å gjøre det på telefonen.

Ser jo også at det er en del interesse for tiden for Aspergers. Som om det er noe kult og noe man kan bli. Det gjør meg forbannet, det er mer en forbannelse, lidelse og smerte.

Men Aspergers diagnosen tror jeg allikevel er noe jeg kan bruke for å fange et spesielt publikum.

Men ja, ser mange anbefaler wordpress, så går nok for den.
Gjerne kom med noen forklaringer på hvordan den fungerer og slikt, hvordan jeg finner frem til de ulike stedene/funksjonene og lignende.
Så jeg ikke trenger å bruke så mye tid på å finne frem til dette selv.
Sist endret av Defending; 17. oktober 2020 kl. 15:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.