Tråd: Sex på MDMA
View Single Post
Heisann,
I tre år har jeg hatt en tanke som har plaget meg noe. Det er en tanke som tok meg litt tid å akseptere..
De tre siste årene har jeg hatt dame, det har vært ups and dows, long story short jeg kom til ett punkt der jeg måtte gjøre det slutt

Som dere sikkert har skjønt med tanke på tittelen i tråden, så hadde hun sex på MDMA RETT før vi blei sammen, da med en fyr hun ikke var sammen med men som hun var veldig betatt av. Hvordan jeg fant ut av det er ikke så betydelig.
snakket med en venninne om det (sex på MDMA) Hun hadde type på den tiden jeg spurte, hun forteller at det var bedre enn hva hun har hatt med typen sin. Noe som var ganske heavy å høre at the time (dette var noen uker før vi blei sammen)
spurte henne også de gangene hun har hatt bra sex.
selfølgelig, som forventet sier hun meg. who wouldt
men hun svarer også den gangen på MDMA med han typen
.
Så jeg tenkte i noen dager.. det er dama jeg vil ha, jeg elsker henne. men det er mange faktorer som gjør det vanskelig, spes den MDMA storyen.
nå har det blitt noen droger from time to time, men ikke MDMA helt enda. Men det jeg tenkte på var seff å bare kjøpe noe god MDMA å gjøre noe jeg selv egentlig ikke hatt lyst til..sex på MDMA. Da fører jeg det videre med meg til min neste partner som fort kan skape de samme tankene jeg satt med. og att sex kanskje kan bli litt kjedelig etter det. litt mer hypp på å spare det til jeg er sånn..35-40 med wifey for life.

Uansett! Moral of the story. Jeg og eksen er good, men hun vil ha meg tilbake..jeg har sagt nei, viss det skal skje blir det noen år frem i tid (Sannhet) det er bra dame, vi deler mye felles etc.
jeg utelukker ingenting. men den tanken plager meg enda.
Så jeg trenger ett ærlig svar fra noen der ute som har hatt sex på MDMA, ikke noe filter.

Takk<3

:EDIT:
Heisann,
I tre år har jeg hatt en tanke som har plaget meg noe. Det er en tanke som tok meg litt tid å akseptere..
De tre siste årene har jeg hatt dame, det har vært ups and dows, long story short jeg kom til ett punkt der jeg måtte gjøre det slutt

Som dere sikkert har skjønt med tanke på tittelen i tråden, så hadde hun sex på MDMA RETT før vi blei sammen, da med en fyr hun ikke var sammen med men som hun var veldig betatt av. Hvordan jeg fant ut av det er ikke så betydelig.
snakket med en venninne om det (sex på MDMA) Hun hadde type på den tiden jeg spurte, hun forteller at det var bedre enn hva hun har hatt med typen sin. Noe som var ganske heavy å høre at the time (dette var noen uker før vi blei sammen)
spontant spurte jeg henne (dama/eksen) de gangene hun har hatt bra sex.
selfølgelig, som forventet sier hun meg. who wouldt right?
men hun svarer også den gangen på MDMA med han typen
.
Så jeg tenkte i noen dager.. det er dama jeg vil ha, jeg elsker henne. men det er mange faktorer som gjør det vanskelig, spes den MDMA storyen. Jeg er ikke av den sjalu typen, snarere tvert imot, hun har møtt to ekser av seg, jeg var cool med det. Uten trust er det nothing
nå har det blitt noen droger from time to time, men ikke MDMA helt enda. Men det jeg tenkte på var seff å bare kjøpe noe god MDMA å gjøre noe jeg selv egentlig ikke hatt lyst til..sex på MDMA. Da fører jeg det videre med meg til min neste partner som fort kan skape de samme tankene jeg satt med. og att sex kanskje kan bli litt kjedelig etter det. litt mer hypp på å spare det til jeg er sånn..35-40 med wifey for life.

Uansett! Moral of the story. Jeg og eksen er good, men hun vil ha meg tilbake..jeg har sagt nei, viss det skal skje blir det noen år frem i tid (Sannhet) det er en bra dame, vi deler mye felles etc. Ikke at det er viktig at akkuratt VI blir sammen.
jeg utelukker ingenting. men den tanken plager meg enda. selvom jeg aksepterte det og vi har rocka tre år sammen
Så trenger jeg ett ærlig svar fra noen der ute som har hatt sex på MDMA, ikke noe filter.

Takk<3
Sist endret av Laidsnack; 16. oktober 2020 kl. 04:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.