View Single Post
@Ravedope
Denne diskusjonen er jeg redd blir alt for useriøs. Det virker som om du bare ønsker å provosere, men jeg ønsker dog å stille deg et par spørsmål:

Sitat av Ravedope Vis innlegg
Det vi trenger, er å ta tilbake landet vårt før vi får utlendinger i regjeringen.
Vis hele sitatet...
Med andre ord, du er for et etnisk-demokrati, der man basert på rase får delta i den politiske prosessen?

Sitat av Ravedope Vis innlegg
da kan vi bare sitte å vente til 2050 da 70% av norge består av pakistanere, somaliere osv. Og med tanke på at de produserer flere barn enn en norsk familie, vil vi få et seriøst problem.
Vis hele sitatet...
Statistikk på dette? Og hvilket "seriøst problem" er det egentlig du snakker om?

Sitat av Ravedope Vis innlegg
De somaliske familiene som bor her i området har 4-9 unger, noe som er ekstremt.
Vis hele sitatet...
Jeg kommer fra en søskenflokk på fire, er det ekstremt? Trodde det var nokså normalt. Jeg ser ikke problemet med befolkningsvekst heller? Hva er problemet med at innvandrerfamilier får flere barn, sammenlignet med etnisk-norske?

Sitat av Ravedope Vis innlegg
fordi ingen gidder å lære dem opp i tillegg til at innvandrerne selv ikke VIL lære noe.
Vis hele sitatet...
Ja, dette var jo ikke generaliserende og bygd på dine egne fordommer i det hele tatt. Hvor tar du denne påstanden fra?

Sitat av Ravedope Vis innlegg
De vil bare ha et tak over hodet og ha penger til mat til familien sin,
Vis hele sitatet...
Ja, det vil vel alle.

Sitat av Ravedope Vis innlegg
noe NAV er nødt å gi dem.
Vis hele sitatet...
Det er her det blir feil. Så alle innvandrere lever på trygd med andre ord? Tror du skal slite med å bygge opp den påstanden der.

Lite spørsmål til slutt: Hva er det som gjør innvandrere så forferdelige, og etniske nordmenn så gode, og superdupre i dine øyne?
Sist endret av Scipio; 8. november 2010 kl. 17:17.