View Single Post
Sitat av Skepty Vis innlegg
Du skrev at NHH var en privat høyskole, uten at det er vits å kverulere videre på det. Jeg har aldri hørt høyskolen i Bodø i sammenheng med de beste økonomiutdannelse i Norge før du nevnte det nå.
Vis hele sitatet...
Da har dysleksien spilt meg et puss, ikke alltid jeg får formidlet det jeg egentlig ønsker å formidle, og jeg kan se meg blind på det og ikke oppdage manglende ord eller feilplasserte ord i setninger selv om jeg leser over flere ganger

Uansett var jo differansen mellom ant. studenter på BI og NHH som var viktig, for å få frem poenget om at svært mange velger merkantile fag på BI selv om det er offentlige alternativer.

Ja nei jeg vet ikke helt hvorfor du nevner det at du ikke har hørt om økonomi studier ved høgskolen i Bodø, for hvorvidt du har hørt om deres vel ansette utdannelse endrer vel ikke saken den ene eller andre veien? Jeg har nær null kjennskap til utdannelser innen film, musikk, teater osv. Fordi jeg aldri tenkte på å søke den veien. Kanskje er det slik for deg, at du ikke er økonom, at du aldri tenkte på siv.øk studier eller tok deg bryet med å sjekke hvilke alternativer som fantes til Bi Sandvika eller NHH?
Sist endret av _abc_; 28. mai 2020 kl. 11:31.