View Single Post
Denne tråden har mye potensiale.

Før det slo meg å spørre hvor gammel du faktisk er malte hodet mitt bilder av en voksen fyr som plages av en mopedbande bestående av kvisete smågutter som ikke engang er ferdig med stemmeskiftet - med andre ord et scenario tatt ut av en jævla komedie.
Du vet der offeret i løpet av filmen gror seg noen jævla baller, får seg en like tilbakestående venn og drar tilbake og stopper den grusomme mopedmafiaen en gang for alle før rulleteksten kommer.
Dette var som sagt oppe i mitt hodet og har ikke nødvendigvis noe med deg å gjøre, kanskje..

Mye gode forslag i tråden - de beste er jo selvfølgelig å ikke gi en reaksjon/ignorere - rart hvordan dette alltid avskrekker drittunger.
Er du som jeg mistenker jevngammel kan det være innenfor å tillate seg å trykke inn nesa på den første innen en armslengde - gjerne gjennom visiret på mopedhjelmen med en strak høyre dersom du er høyrehendt - dette er antibullying 101 og vil også være rimelig avskrekkene.
Sistnevnte forslag må overveies noe i forhold til om det vil utløse tårer, rop om "mamma", oppløse banden og blande inn politiet.

Evt kan du jo alltids skaffe deg et sverd og spinne fort rundt.