View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hahahaha. Veldig gøy at du vurderer spark når du er høy. Prøvde det for første gang i november og kan si det sånn at det nesten er blitt en hobby. Sykt digg og koselig med spark når man er høy. Ta med deg en sjokolade og litt kaffe/kakao og ta en rask stopp på veien. God tur

P.s.

Hold oss oppdatert hvordan det gikk
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Turen gikk i og for seg bra og gikk nesten prikkfritt. Var bare ganske kjedelig at jeg skled (delvis rusen sin skyld og delvis det glatte føret) på veien hjem med en burgermeny i en pose som fikk seg en flygetur., så det lå pommes-frites, salat og dressing på veien. Orket kun å plukke opp burgeren, og den berget seg heldigvis ganske fint.

Uansett orket jeg ikke å stå å plukke opp all pommes-frites osv. opp. mens forbipasserende biler kjørte forbi. Det hadde sett sånn passe idiotisk ut? Rizlaen kom seg helskinnet hjem, hehe.

Får vel vurdere litt grundigere neste gang om jeg bare skal la sparken stå i boden.

Velvel, nå skal jeg nyte det jeg fikk med meg av burgermenyen nå. Var litt. Pommes-frites igjen gudskjelov.



Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Men er det plutselig blitt tillat å være i hasjrus?
Vis hele sitatet...
Kan jo late som.