View Single Post
Sitat av Pope Vis innlegg
Finnes det beta til Sea of thieves? For det slippes ikke før senere denne måneden?

Og står det til forventningene?
Vis hele sitatet...
Prøvd beta alle gangene.
Det har vært egne beta-helger, og den siste var nå i helgen. Etter hva jeg har hørt kommer spillet ut om en og en halv uke CA.

Jeg syntes SoT gikk langt over alle forventninger! Nå er jo problemet mitt at jeg hadde veldig lave forventninger til et piratspill med tegneseriegrafikk og at jeg er veldig glad i musikk. Så da jeg fant ut hvordan jeg kan drikke grog og spille concertina og hurdy-gurdy'n blei jeg frelst.

Også til selve spillet digga jeg at det var flere typer missions, og flere typer kommer. Foreløpig er det dyretransport, skattekart og flaskepost med gåter. Combat med andre skip er veldig gøy. Jeg liker at det du kjøper er pynt og ikke slik at man kjøper seg våpen som er bedre enn alle andre.

Man kan spille aleine, men det må bli kjedelig...
Det er tydelig at det er lagt opp til et team 2-4(men det kommer større skip), og jo fler man er jo større og raskere båt kan man ta i bruk. Hvis et crew leverer en skatt blir pengene splittet, så slipper man å sitte å lure på om mr.captain fordeler rettferdig.

Eneste som gjør meg usikker er prisen, det er verdt det hvis man har en grei inntekt. Men 650 KR er så sinnsykt dyrt at det nesten blir prinsipp å ikke kjøpe det. Men mtp at det ikke er pay2win kommer jeg garantert til å kjøpe det.