Tråd: Deprimert
View Single Post
Hei, jeg kom over noe som jeg synes virker lovende. Det kalles wake therapy, fra de studiene jeg har lest og fra hva jeg har forstått er at etter å ha vært våken i 24 timer så går for veldig mange symptomene fra depresjon over men de varer kun til etter søvnen. Hvis man skal prøve dette så synes jeg at man skal ta med og huske den korte gode perioden man får ved søvnmangel for å så lære av det.

Mitt syn på psykologer og leger er at de behandler pasienter som om at alle er like når alle mennesker er forskjellige.
Søk opp på nettet om metoder som er utenom det vanlige, prøv og feil, kanskje finner du en metode som funker for deg.

Jeg er på en ketogenic diet nå, føler også at denne hjelper på psyken, så igjen, det er mange metoder der ute som kan hjelpe på psyken som er utenom det anbefalte og hva som blir sett på sunt men jeg mener får noe usunt deg til å føle deg bra så er det verdt det over å leve sunt og være missfornøyd.

Hvis jeg skal se bort i fra legenes diagnose 2 år tilbake så vil jeg si at jeg sliter med post schizophrenic depression, har lenge dopet meg ned på pepsi max holdt meg våken 24+ ganske mange ganger, jeg blir sliten men føler meg som regel mye bedre så fremst det ikke blir hver dag over en lengre periode.

Har vært våken i 20 timer nå, og har hatt 3 dager der jeg har vært våken i 20timer+ så mulig innlegget har preg av det. Føler meg bra, litt trøtt men ikke deprimert eller sur.