View Single Post
Sitat av NoBro Vis innlegg
OK, da tok jeg feil angående det.

Men ang. 1,3 DMAA har jeg altså rett.



Sitat deg: "Syntetisk hasj eller LSD er heller ikke hasj eller LSD, det har aldri vært det og kommer aldri til å bli det, men alikevel går det for det samme. Syntetisk amfetamin som DMAA er ikke et unntak."

(Videre påstår du at DMAA gir akkurat de samme effektene som amfetamin)

Som sagt så er DMAA ikke noe syntetisk amfetamin. Virkningene er også i svært liten grad sammenlignbare. DMAA er virkningsmessig langt nærmere koffein enn det er amfetamin. De som inntar DMAA i håp om å oppnå det samme som de ville oppnådd med amfetamin vil få seg en gedigen skuffelse. Det er hundre prosent sikkert.

Sitat deg nr.2: "DMAA er også ulovelig ved mindre man har resept på det."

Her tar du helt feil. Besittelse/bruk/kjøp av DMAA er ikke kriminalisert i Norge. Jeg utfordrer deg til å komme med dokumentasjon som beviser at det er kriminalisert - Noe du ikke kommer til å klare å gjøre, ettersom dette stoffet ikke er spesifisert i stortingets narkotikaliste/dopingliste.

Jeg skal gladelig tilegne meg mer kunnskap rundt syntetiske analoger, i mellomtiden bør du tilegne deg mer kunnskap rundt straffeloven, og ikke minst forskjellen på straffelovens dopingliste og idrettens dopingliste.

Politiet har ingen anledning eller interesse av å straffeforfølge personer som bruker kosttilskudd inneholdende DMAA.

Dette kan jeg garantere deg 100%. Men gjør for all del et forsøk på å motbevise dette.
Vis hele sitatet...
Er DMAA solgt i Norge da på noen måte om det er lovlig?