View Single Post
Villig til å lære
HeineOppNed's Avatar
Trådstarter
17
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Skaff deg noe sånt som dette da, det er sikkert en god ice breaker og ganske uvanlig.
Vis hele sitatet...
Tror nok det er mer vanlig en folk tror dessverre, men er god ice breaker er det nok



Sitat av Svartbak Vis innlegg
Beklager OP, det var virkelig ikke meningen å gi deg deg KP; dette er det mest Instagram-fjollete tråden jeg har sett på lenge.

Hvis du bare vil kompensere for mangelen på personlighet med no bling, hvorfor et levende vesen du ikke aner hvordan du kan gi et verdig liv? Vet du i det hele-tatt hva halvparten av det du har nevnt spiser? Kinkajou og coati du liksom.

Og lykke til med å lære ville dyr å pisse ute, haha. Tilnærmet alt av pattedyr som ikke er domestiserte kommer til å stinke opp hver en centimeter av boligen din. Å lukte vondt og markere på alt innen rekkevidde er det pattedyr gjør best.

Er ikke piercinger og dyre sko lenger nok for at folk skal synes du er interessant?
Vis hele sitatet...
Du burde kanskje kjenne personen før du kommer med argumenter som at jeg vil kompensere for mangelen på personlighet, eller det ikke det så viktig? Må nok heller kjøpe meg en ny rolex og et par nye gucci sandaler for å kompensere litt mer, er ikke helt piercing typen. Dessverre. Så er skal jeg kjøpe meg et levende dyr i følge deg for å bli kjent og tjene millioner på instagram. Blir for dumt

Coati eller nesebjørner som det heter på norsk spiser frukt og virvelløse dyr, lever i skogen og finnes i Nord-Amerika, og siden jeg nevnte bare to så vil jeg tørre å på stå at det er halv parten

Hvis jeg som noen nevnte over her kjøper en tamrev, så er vell det akkurat som om jeg skulle kjøpt meg en hund eller katt? Alt av dyr trenger trening dog det kanskje er vanskeligere med en rev.