View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av ulldott
Jeg er for likestilling, om det så betyr at kvinner får det bedre enn menn.
Vis hele sitatet...
Da stiller ikke det oss likt som ordet likestilling antyder.
Jeg er helt for at alle skal ha det like bra. Man skal kunne tjene like mye penger, og begge foreldre skal kunne passe ungene innimellom.
Poenget med at det går for langt har dexter allerede pekt ut i sitt emne; det overdrives.
Det er sant som han sier; hver gang en mann prøver å ta opp en diskusjon mot en kvinne, blir han plassert i ett eller flere punkter i følgende liste;
* Kvinnehater * Pervo gris * "Jævla idiot" * Tyrann * Undertrykker * Slavedriver
Eller et hvilket som helst synonym.

Det er forståelig at kvinnene også gjerne vil spille litt på denne multimilleniale undertrykkelsen. Forståelig på ett vis, man wake opp for faen; dere levde jo ikke engang! Akkurat som vi menn som lever nå heller ikke hadde noe større med det å gjøre. Hvorfor ta det ut på oss?

Det å diskutere med en kvinne nå er som å diskutere med innvandrere; vær JÆVLIG forsiktig med hva du sier; for den minste ting kan og vil tolkes på verste måte, og da får du antakelig hele gjengen etter deg.


Sitat av Dexter
Menn kan ikke en gang si ifra at dette er galt uten å være diskriminerende - bare se på kommentarene jeg kommer til å få i denne tråden.
Vis hele sitatet...
*host-Quod-erat-demonstrandum-host*
Sist endret av robhol; 13. august 2007 kl. 10:16.