Tråd: spøkelseshus
View Single Post
Når søstra mi var yngre, så spådde hun og ei vennine i kaffekopper. De brukte å spørre litt forskjellig om hva som skjedde til helga og sånt. Så en dag da de var hypp på å vite hva som skjedde til helga, så ble det ikke noen tegn i kaffekoppen. De fortsatte å prøve. Plutselig så søstra mi en tåke lignende ting som var over hele veggen og trakk seg inn i midten, akkurat som en tåke.

Virker kansje litt tvilsomt for noen her, men jeg tviler ikke ett sekund en gang. For når søstra mi sir ting til meg, så har jeg fått bekrefta for at det er sant.

De satt begge to helt skjelvende ved det lille stuebordet. Dette skjedde i en så kalt peisestue. Plutselig fikk søstra mi øye på ei fot med hodeskalle i bunnen av foten. Dette høres skikkelig creepy ut da.

De sprang ut på veien gråtende og sto der i bare sokkene.. Plutselig begynte bare vennen til søstra mi å brågråte. Hennes lille finger var helt kvit. Hun turte ikke å gjøre motstand, de fulgte etter helt til ei grav med kirkegården her i nærheten..


Mener alt høres skikkelig creepy ut ettersom jeg bor i dette huset hvor det har skjedd og at jeg ikke er spesielt glad i spøkelser og overnaturlige ting.
Sist endret av Centurius; 12. oktober 2006 kl. 18:17.