Tråd: spøkelseshus
View Single Post
ja, altså jeg sikter ikke til at det kommer en satan opp av "flaska" å skyter deg med AKen til helvete, hehe.. men det er ikke til å spøke med, for man skal ikke tukle med slike ting når man ikke har peiling på det.. det er litt vanskelig å forklare, men jeg har drevet med dette i 5 år nå, og når du begynner å få litt erfaring med den "andre siden" som jeg kaller det.. da vil du skjønne litt mer av hvordan ting faktisk henger sammen.. alle kan gjøre det, ikke noe i veien for det.. men noen vil ikke få det til så lett, og noen vil det gå mye fortere med, noen vil få tilsendt mye mer informasjon en andre, for de er valgt til det. når man først har begynt med det så åpner det seg et hav av muligheter..

litt off-topic nå men..

når vi faktisk er inne på dette her, så har jeg tenkt på å dra til en plass hvor energiene er store, og sjangsen for å få oppleve noe faktisk er ganske store, jeg kan godt ta med meg et par folk om noen er interesserte.. vi har vært tidligere på en gård i nord-trøndelag, der jeg tok med meg 3 forskjellige folk som nyskjerrigheten tok overhånd til. men han ene fyren som var med, var sterkt i mot, og hadde så lite tro på dette at han satt stort sett å lo av meg fra vi dro til vi kom dit, etter 5 minutter inne i huset på gården så fikk vi oppleve et taklys som slo seg av å på hvert sekund, en stol i naborommet som flyttet seg når ingen var der, og følelsen av at noen "andre" var der var ikke til å fornekte selv for han, det endte opp med at han ble likbleik og gikk ut å kastet opp.. så av slike typer folk er det kanskje like greit å bare holde seg hjemme..

jeg holder til rundt trondheim, og er bare å rope ut om noen er interesserte.. bare for moro skyld selvfølgelig!