View Single Post
Trådstarter
5
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jepp bare å la det ligge ikke noe vits å presse frem en bedre opplevelse når 1) hjernen din ikke reagerer positivt på cannabis, dette skjer noen og blir ikke bedre 2) du uansett ikke liker rusen og virkningen
når du har prøvd flere forskjellige typer er det ikke typen som er dårlig men at stoffet ikke er for deg.

Folk er forskjellige jeg kan ikke fordra speed for eksempel og min hjerne liker bedre cannabis
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar ☺️ Jeg kan bare si meg enig. Men blir likevel litt lei meg, siden det hadde vært betydelig «enklere» å bare like et harmløst stoff som snart er legalisert over hele verden. Det føles liksom ikke like stuerent å si at « ja en god stripe amfetamin, det var det som roet hodet nok til å ta eksamen og til å klare sove ukene før»
🙈Jaja ☺️ takk for svar 💕

Sitat av Downers Vis innlegg
Prøv med 0.1 - 0.2 å heller kjenn etter litt på formen å røyk mer hvis det trengs.
Vis hele sitatet...
Kjempeteit spørsmål 🙈 Men hva er det?🙈At man veier «det man skal ha» på en vekt og så etter det fyller på med tobakk eller hva man skal ha? Eller kan man spise den dosen du sier? (jeg er ikke ute etter rus, bare å ha 5 minutter pause fra 50.000 tanker i hodet og kronisk bekymringer)☺️💕
Sist endret av Yolo21; 25. september 2021 kl. 23:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.