View Single Post
Sitat av Qjonit Vis innlegg
Dette blir for dumt å forsvare. det originale spørsmålet er rikelig besvart. om du ikke har fått det med deg.
jeg kan ikke hjelpe deg utover det. i min og trolig flere av oss som ellers er fornøyd med å lese hva andre ytrer er det å filosofere over ting rundt seg i sammenheng med demokratiske prosesser er en helt naturlig del av tilværelsen. og har ingen ting med Psykoser å gjøre.

ingen av postene jeg har kommet med er tilrettelagt på noen måte, men heller en samling av referanser og andres ideer, for å dra det noe videre kanskje innom vidda for noen og tilbake. og om du prøver å finne sammenhenger finner du akkurat det du leter etter, basset på dine egne preferanser. (det gjelder oss alle)
Vis hele sitatet...
Jeg svarte deg etter beste evne i starten i håp om at diskusjonen strammet seg litt opp etterhvert, men det motsatte skjedde her.

Du filofoferer ikke rundt noenting, du dropper en masse ulne formuleringer og halvkvedede viser, samt en haug youtubevideoer uten annen kommentar til enn at det er "innsiktsfullt". Jeg er overrasket over at det får stå i det hele tatt. Ikke fordi det er avvikende og trenger å sensureres bort, men fordi det ikke er formulert som noen diskusjon. Hvis du tror dette er hva filosofi går ut på så har du misforstått.