View Single Post
Hadde min første lucid drøm for noen uker siden og det var helt sykt!

Startet med at jeg satt rundt et bord ute på en veranda i tønsberg og snakket med noen jevnaldrene gutter, kan ikke huske hva vi snakket om her var jeg heller ikke lucid! husker at dem ga meg en mobiltelefon!

Etter å ha pratet med dem en stund så befant jeg meg pluttselig på gressplenen forand verandaen og mens jeg sto der så ble jeg pluttselig lucid, husker at jeg ble kjempeglad og kunne nesten ikke tro mine egne øyne, endelig skjedde det jeg har håpet på lenge (var faktisk også usikker på om det gikk i det heletatt) men nå vet jeg at det går!

Det første som skjedde etter at jeg ble lucid var at noen tok kontroll over kroppen min og løftet meg opp til verandaen slik at jeg måtte holde meg fast i den, det var som en slaks test som jeg måtte greie før jeg kunne gå fritt i drømme. det første jeg tenkte da var at dette er en drøm og at jeg ikke kan bli skadet hvis jeg slipper taket fra hverandaen, slapp taket og datt et par meter og landet fint, var fremdeles lucid og nå kunne jeg gjøre hva jeg hville.

Har glemt noen sekunder her og der, men det som skjedde var at det var 2 bebier på gresset forand meg og jeg fikk følelsen av at jeg måtte velge riktig bebi og leke med den, hører litt stemmer og de har sakt at jeg har barn i en annen værden, fikk på følelsen av at det var min unge jeg måtte velge og leke med (tror ikke på at jeg har en unge i en annen værden bare så det er sakt)

Ente med at jeg ikke valgte noen av ungene så jeg gikk derfra, da begynte den ene ungen og fly etter meg.
Til slutt fant jeg en trampoline og ungen hoppet litt på trampolinen, hadde ikke så veldig lyst til å leke med denne ungen.
Etter at jeg hadde prøvd å gi ungen litt spenst på trampolinen så ringte telefonen og jeg ser på skjermen at det var en gammel skolekammerat som jeg forøvrig har sett flere ganger i drømme. her ble jeg litt mindre lucid var ikke helt meg selv så jeg greide ikke å ta telefonen.
var ikke 100% lucid igjennom hele drømmen, det gikk litt frem og tilbake.
Til slutt så hadde jeg kommet meg til en gate som jeg skjenner igjen fra det ekte livet, mens jeg gikk bortover gata så skjenner jeg at kroppen min begynner å snurre rundt og jeg skjønner at det er noen som prøvde å teleportere meg til et sted ved å styre meg, verget det med å sette foten ned slik at surringa stoppet noe jeg angrer på for det hadde vært spennende å se hva den personen hville, etter det kommer det en gutt mot meg og slår til meg av en eller annen grund, det neste som skjer er at kroppen min i drømme faller sammen på en rar måte, og noen drar sjelen min ut av kropppen i drømme.
altså det virket som at man har en fast kropp i drømme med en sjel i og sjelen min ble dratt ut av kroppen min, prøvde å kjempe i mot i form av å fly tror jeg, men greide det ikke. etter det er alt svart.

Har opplevd i tidligere drømmer også at jeg har en kropp i drømme med en sjel, en annen gang sto jeg på en åpen slette med en del kjentfolk, pluttselig skjenner jeg at sjelen min blir dratt ut av kroppen og oppover mot himmelen, mere husker jeg ikke, når jeg lander igjen så ser jeg masse atombomber blir sprengt rundt om kring og jeg har på følelsen av at jeg ble kidnappet av romvesen og at de truet oss.

alt i alt så virker det som om noen styrer oss i drømme og sperrer oss inne på en eller annen måte.