View Single Post
Sitat av Sorteloffen Vis innlegg
Da sier jeg det på nytt slik at du forstår det. Jeg har aldri referert til at jeg er villig til å inngå veddemål med deg.

Derimot så hadde jeg gått med på et veddemål under nesten samme omstendigheter som det opprinelige veddemålet. Så fremst jeg ikke hadde måtte gå inn med 100k selv.

Som sagt, da hadde jeg heller spilt BJ. Nå er du bare vansklig, og ønsker å kverulere.

Heller så stoler jeg ikke på en ukjent tredjepart, da hadde jo pengene vært borte etter 30 dager. Ser du problemet? Dette er ikke de samme omstendighetene.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde ikke det skulle være relevant hvem du inngikk veddemålet med. Og som jeg har skrevet flere ganger nå: summen bestemmer du selv. Den trenger ikke være 100k USD (jeg har ikke en million kroner å binde opp i et veddemål heller). Men da registrer jeg at du altså ikke er interessert i å gjennomføre veddemålet likevel.

Sitat av bashfoo Vis innlegg
Hva med tapt inntekt? Dekker du det uansett om forsøkskaninen klarer det eller ikke (selvfølgelig kun perioden personen faktisk er i isolasjon) samtidig som du gir 2:1 utbetaling av hva enn forsøkskaninen spytter inn (som du får hvis du får rett i at 31 dager er for mye)?

Bare så det er veldig klart, jeg er bare nysgjerrig, jeg tror ikke jeg hadde klart å få arbeidsgiver til å gi meg 4 fulle uker ferie på rad uansett hvor hardt jeg tryglet. Ikke tror jeg at jeg hadde klart det heller, men det hadde vært artig (veldig mulig det ikke er rette ordet) å prøve seg.
Vis hele sitatet...
Hvis tapt arbeidsfortjeneste er en bekymring for den som skal isoleres må personen sørge for å satse en sum som også dekker dette. Jeg dekker selvfølgelig ikke det.
Sist endret av Sjølvaste; 11. januar 2019 kl. 07:16.