View Single Post
Sitat av Sorteloffen Vis innlegg
Set 100k dollar på en depositumkonto i mitt navn, så jeg vet at du hadde vært villig til å gjøre opp for deg.

Da hadde jeg både skylt ned nøkkelen til døra, og kastet ut badekaret i forveien.

Kalkulerte litt feil, mente å telle til 100k 17.2 ganger
Vis hele sitatet...
Du har kanskje misforstått hvordan veddemålet fungerer. En essensiell del av det hele er nemlig at vi begge skal satse samme sum. Som jeg skrev tidligere i tråden er det selvsagt urealistisk at den summen skal være på 100 000 USD, så kom gjerne med forslag til andre summer. Når vi har blitt enige om en sum setter begge pengene inn på en nøytral konto, ikke en konto i ditt navn. Det virker nesten som om du tror jeg ikke er seriøs, men som sagt: put your money where your mouth is. Jeg er definitivt seriøs. Jeg trodde kanskje du også var seriøs, ettersom du skrev
Sitat av Sorteloffen Vis innlegg
Men uansett, jeg hadde lett tatt imot utfordringen om egeninnsatsen hadde vært betydelig mindre.
Vis hele sitatet...
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Tenker du da å være den som blir isolert eller den som må betale hvis den isolerte holder ut avtalt tid?
Vis hele sitatet...
Vel, jeg tror ikke det er mulig å fullføre denne utfordringen uten varige, alvorlige mén, så jeg betaler gladelig til den som er villig til å prøve (og fullfører...)