View Single Post
Sitat av Slinky87 Vis innlegg
har investert i en ny valuta som kommer på markedet. gode muligheter for å tjene gode penger om du er tidlig ute.

R2B Coin er nå i sin første fase av salgsperioden før handel.
Ifølge beregninger, historie, antall tilgjengelige R2B-mynter, markedsanalyse og hjelp av det enorme beløpet for markedsføring, forventes det at R2B-mynter vil nå 200 dollar innen tre måneder etter starten av handel, og vil være blant topp 5 valutaer på 1-1,5 år.

Det koster 28$ for å registrere seg på siden, dette får du coins før. Etter dette kan du kjøpe coin packages om ønskelig.
Mynten ligger på 6,58$ pr mynt nå. Jeg kjøpte for noen dager siden då den låg på 5,60$

Her er linken inn til registreringssiden . https://r-2b.com/

vet det er mangen som sier dette kan vær scam. Og det kan det hende. Men som jeg selv tenker så har jeg råd til å ta risken i tilfelle dette er the real deal
Værdt å ta en kikk og lese seg opp vertfall.
Vis hele sitatet...
Ok. Etter å ha tenkt meg litt om, så vil jeg påstå at dette er 100% scam.

Nettsiden påstår at startprisen er $0.008, og at coinen vil ha en startpris på 188$ på "det åpne markedet", med en sirkulasjon på 188.888.888 coins.

Det betyr altså det, at om du kjøper ICO's for 10$, for 0.008$pr stk, vil du da få 1250 coins.

Med en verdi på 188$ er verdien svimlende 235.000$.
Det påstår altså at dine 10$ skal bli til 235.000$ på null komma niks.

I tillegg, hvis du ser på antall coins i sirkulasjon x verdien på 188$, så skal R2B coin, være den femte største coinen i VERDEN i market cap fra dag 1 i det åpne markedet. Altså ikke på 1.5 år.
(35.511.110.944$ !!!)

Det er ikke 99% scam/svindel det her, men 100%!!!

Så hvis du fremdeles har muligheten til å trekke deg ut av dette, så gjør det. Om ikke, så ikke prakk dette på eller anbefal det til en sjel, fordi du kommer til å miste mange venner!